ב- 3 שנים האחרונות, שוק חג המולד של זאגרב נחשב לאחד היפים באירופה, ואף זכה במקום הראשון.  במהלך החג כל זאגרב הופכת לבמה גדולה למשפחה גדולה של אנשים טובים מכל רחבי העולם. אז פשוט תפסו את המגפיים האדומים שלכם ותתחילו להנות. סנטה מחכה לכם בעיר שבה יריד חג המולד הוא הטוב ביותר. תדמיינו נרות מהבהבים, מייצגים צבעוניים, אוכל חגיגי, יין חם, קונצרטים, מקהלות ועוד…

מה לא כדאי לפספס?

כיכר באן Josip Jelačić  – עץ חג המולד ענק, המזרקה הופכת לתצוגת אור חמימה, ובסופי שבוע יש מוסיקה חיה.

Fooling Around – אירוע תרבותי גסטרונומי חדשני ומודרני בעונת ההרפתקאות, עם עיצוב מוכר ואווירה נינוחה.

כיכר אירופה – אזור להולכי רגל בלב ליבה של העיר המציע אירוע אדיב ומלא חיים: מזכרות לחג, מבחר של מזון ומשקאות ומוסיקה בערבים.

פארק Zrinjevac – אחד המקומות היפים ביותר בזאגרב. פנסים מאירים את שדרות העצים, וביתן המוסיקה הישן נראה כמו ארמון נוצץ. דוכני אמנים מבחר גדול של מתנות חג המולד המסורתית, מזון חג המולד ומשקאות מיוחדים. זהו המקום לחוות אוכל חורף של זאגרב כולל štrukle אפוי, מאפה חם ומאפה עם גבינה רכה. יש יין מחומם, שוקו חם ועוגיות חג מולד מיוחדות. גם כאן תמצאו מוסיקה חיה בערבים.

פארק הקרח על כיכר טומיסלב המלך – חג המולד חג האגדה ממתין לך באחד הפארקים היפים ביותר של זאגרב – החלקה על הקרח ,מזוןז ומשקאות נבחרים, כמו גם אירועי מוסיקה. זה המקום לראות אנשים מחליקים וליהנות. המבקרים מוזמנים להצטרף!

סיפור חג המולד בצ'זמה – כאן, משפחת סאלאי ממשיכה במסורת המדהימה של קישוט בית מיוחד אחד וכל סנטימטר סביבו מנצנץ באורות חג המולד. פנסים צבעוניים מדהימים ואורות בכל הצורות והגדלים הופכים את כל האזור לקסום במיוחד. אפילו לבריכות יש זוהר מיוחד. בחג המולד האחרון ספקית החשמל האזורית תרמה בנדיבות את הכוח עבור 1.5 מיליון נורות המאפשרות ל- Čazma להיות ההתגלות הבהירה ביותר שלה עד כה. גם כאן יש דוכנים לחג.

מידע מפורט ניתן למצוא באינטרנט בכתובת www.adventzagreb.com.

למפת האירועים לחצו על הקישור הבא : http://www.adventzagreb.com/documents/advent-brosura-2018.pdf